Hej hej :)

GrejerKläderna ja köpte
Ja det här är inte första gången ja bloggar :) Men i alla fall :P 
I går var jag med Angelica och Stina vi kollade på film och mysade till det. Olivia kunde inte hon skulle fira sin kusin. På den här bloggen skulle ja gärna vilja ha en massa bilder men har inte så många men får allt ta och fixa det. Alla vill väl väl se mitt första fynd på second hand :) hehe. En skit snygg (tycker jag) hundtandad mönstrad tunika . Men vet inte om ja kan kalla den för en tunika men inte heller en tröja :S Har också en sån mönstrad klänning i dont hate it! :P.
Och så köpte ja värsta snygga Acne jeansen. Men kan undra hur många jeans ja har nu ca 20 st tror ja och 10 st inköpta detta år. Mamma tycker att ja är värsta jeans fanatikern och att om jag är lite nere så köper ja mej en väska och att ja kommer få problem när ja flyttar och inte har råd med 10 000 väskor ;) fast de har ja ju inte nu heller :P. Min garderob sprängs snart av överbelastning. Måste flytta snart så ja får en ny garderob ;) Men det är ju ett helt år kvar hate it. Men får lov att palla i guess. Stina påpekade i dag att jag har fått ett nytt grymtande när jag pratar. Haha. Att hon lägger märke till det. Stina måste va den roligaste människa ja känner tror ja. Diggar henne. Just ja, jag har blivit medlem i www.djurensratt.se måste säga det även fast alla vet det redan. Håller även på att bli ovolaktovegetarian med det menas en person som äter mat i från växtriket, samt mejeriprodukter och ägg. Ovo= ägg.  Men det är inte lätt när man i 15 år inte ätit nått annat än kött. Men ser kött som att äta sej själv och som att äta sina husdjur. Men mamma går inte riktigt med på detta. Men jag flyttar ju som sagt snart :)  Tschüs /sOfIe

Kommentarer
Stina säger:

Hag diggar dej med.:P hårt..

2006-08-13 | 23:14:43
Sofie säger:

SKRIV :D

2006-08-14 | 00:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback