Hello / Jag har faktiskt ett liv, om ingen vet det!

100076-25

Hello, sitter här och bloggar men ska snart gå och sussa.
Min dag började i dag med att vara i skolan där det aldig händer nått.
Och jag saknade Stina sååå mycket och Emma förstås :P
Sen när dagen väl "började" för mej så följde jag med min käre mor till 
Theo och Sarah. Och så handlade vi lite mat.
Jag är typ världs bäst på att slänga på onyttiga grejer som aldrig någon äter upp sen :P 
Kännde mej så ofräsh i håret i dag så jag köpte mej en hårfärg som jag lite senare skängde i
håret. Känner mej fräsh nu :P
Jag vill vara kort!!!!!
Jag känner mej bara för lång om jag har klackskor eftersom jag är 173 nu så blir jag typ 180 i klackskor.
Går ju när jag är 20 kanske men nu skulle jag känna mej som en lyktstålpe. Men har ändå alltid slängt på mej klackskor som jag i sin tur aldrig använder /: Lite tröligt faktiskt.
Pappa fyller år på tisdag också så jag har köpt en present till honom, vi firar han till helgen
i stället för att han ska på jakt nånstans bort i helvet i 9 dar, bara så ni vet är jag sååå i mot det!!!
Men köpte i alla fall en tidning skulle ha köpt en choklad kartong men mamma intisterade på att han var för tjock (Task). Lagom tjock är en man i sina bästa dar :P
I morgon ska min lyle & scott tröja komma om allt går enligt planerna :)
Längtar till the helg och jag får träffa de BÄSTA <3
Ska ta med mej djurensrätt grejs i morgon så får vi se om jag och Stina delar ut nått ;)

ATT VARA ÄLSKAD ÄR DET SOM BETYDER MÄST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback