K-STAD



Halloj ;) Ja har vart på en shopping tur i dag då hehe.
Hur flummig får man bli så att man ligger på golvet och sover haha :)
Ja köpte i alla fall ett par jeans, hängslen och en jacka.
Är inte så nöjd med jackan men den är ju skitsnygg fast jag vill ha en annan jacka också.
Men får försöka bearbeta mamma hehe ;)Ska bära in ved i morgon ;)
Skulle hitta en tröja också men det är ju helt omöjligt men ser ju helt patte ut i alla. Lika bra att man skiter i tröjor och satsar på jacka och linne. thii.
Emma och jag åt varsin baguett och Stina letade febrilt efter veggi mat, det blev en stor pommes haha.
Sedan fikade vi på Wayne´s coffee och fick oss en varsin passion smootie och Stina och Emma käka en varsin negerboll. Gick sedan vidare till pressbyrån och köpte en nyhet geisha glass haha. Asså är allt bra mätt nu ja :) haha.

Jag skulle så gärna vilja gifta om jag hade något på föttera
far min han lova mej strumpor och skor bara jag håll mej inne 
på nättera. ;)

Nej ska gå och kolla på TV ;)

/SOfiiieee

Kommentarer
Mitt namn är Emma!!!=) säger:

haha.. störda vi är:P

2006-08-26 | 20:12:41
Stina säger:

Haha.. Ja va faktiskt sjuk.. ha lite förrståelse!. .:P

2006-08-27 | 18:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback