Stina är såå jävla BRA ^^


Rubriken var Stinas ide hehe fast hon är allt bra hon :) thii.
Jaha nu är det äntligen helg hurra  ^^ Så jäkla skönt :)
Och i morgon ska jag på en shopping tur (skräll) med Emma Stina och Olivia.
Ska bli jätte mysigt ;)
Måste berätta vad bilderna föreställer, jo den första bilden är "pack of love KONDOMER" Skit coolt fodral,
örhängena på bild två är coolt virkade har funderat på att göra sånna själv, är design ak, halsbandet föreställer två svalor från Kajsa Åsman en svensk designer, och de balla örhängena med "fuck" är i från smash n´grab. Du kan köpa alla på tjallamalla.
Men de har även en internetsida där du kan köpa smyckena. ;)
Har inte riktigt tänkt på vad jag ska köpa i morgon men först och främst ska ja har en skinnjacka ;)
Men jag kan göra en lista på vad jag vill ha thii...

* Hängslen
* En mössa/keps helts i från filippa K
* En stor svart/grå/brun tröja också helst från filippa K (Som om jag hade råd :P)
* En långärmad shorta
* Ett läderskärp

Jag är trött på att vänta, vänta, vänta, vänta och åter vänta så fucking jobbigt..
Och om man ska räkna upp många saker som man måste vänta på så är det oändligt många.
tex:
* att gå ur nian
* komma in på gymnasium
* skaffa sin första egna bostad
* skaffa jobb
* flytta till Göteborg/Karlstad/Stockholm/London/Newyork
* få pojkvän :P
* ta körkort
* skaffa bil
* bli framgångsrik
* skaffa barn
* skaffa villa i nån förort
* skaffa sommarvilla i Italien

Ska försöka leva livet så gött de går kanske inte bara ska rusa in i det sådär ;)
 
Haha ja oändligt många saker haha har DAMP haha

Ne ska gå och steka mej en korv.... ellr not.... hahaha

Adios / SoFiE


Kommentarer
Anonym säger:

;)

2006-08-25 | 21:43:17
Anonym säger:

haha.... så du är lite sugen på kött;P

2006-08-25 | 22:24:57
Svar till...? säger:

Jag är inte vegitarian längre :P hehe
Klara det bara i en vecka..
Men har bestämt mej för att inte äta älg kött.
Jag stod som senast i morse och kollde ut genom fönstret på en älg mamma med barn, to cute to eat ;)

2006-08-26 | 10:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback