Theo <3

Djurensrätt

Tjo ho!  idag blir det Theo passing ska bli jätte mysigt. De som inte vet vem han är, han min systerson :) Och världens gulligaste unge :) Ska passa honom tills i morrn. Skulle vart me de BÄSTA i dag men gullet väntar :P Och på onsdag ska jag nog jobba tror ja, ska sprara pengar ^^ Olivia i telefon förut  "du spara pengar haha" Jo ja vet de är svårt men ska kanske till Göteborg i höst och så ska ja köpa en dyr vinter jacka. Jag har funderat på det där med jackor skulle velat ha en skinn jacka men det får lov att räcka med min gamla vår jacka tills ja köper vinter jacka. Eller så beställer ja en jacka i från
www.spreadshirt.net där kan man designa sina egna plagg skit coolt. Men problemet med att beställa på nätet är ju att frakten är så jäkla dyr. Om det inte kostade nått så skulle ju varenda jäkel shoppa på www.bubbleroom.se :P Ialla fall ja ;) Är lite tveksam på Eldfesten nu det kanske blir fest i Gullspång med Emmas snygga kusin i stället :) Det känns mer lockande med nytt folk :) Ciao/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback