Veeee



Halloj, sitter här och vilar mej i från the tuf job ;P Men ärligt det är skit jobbigt.
Dagens outfit i dag då på den första bilden, haha.
Och den andra bilden är med jag badar på ett havs bad i Stockholm.
Och den tredje är hos min moster i Stockholm, och den fjärde är ett par tröjor jag gärna vill ha.
Nu pratar jag med Stina i the phone hon är sjuk den stakkarn :( Hoppas att hon blir frisk till i morgon.
Ne kanske skriver mer i kväll
/ Sofie 

Uppdaterat:

Hej hej, har just bärt in 7 kubiks ved låter kanske inte så mycket man de är hell mycket :P
Är hungrig tror att det blir räkmacka hoppas det :)
Just nu har jag bara 4 tankar i huvudet och det är

* Att stina ska bli frisk
* Att Olivia ska bli frisk
* Att jag köper lyle & Scott tröjorna
* En sak som är mycket personligt och en endast fåtal vet om :P

Jag skulle allt gärna att de svarar på mina mejl de jäklarna ;P Gahhh


Emmaaaaaa hur fan ska jag överleva utan DEJ
You meen so much to me and all our days togheter are oförglömliga ;P

Stina och Olivia ni är allt bra och ha ni också :) Älskar er alla

Sofieee


Kommentarer
Stajna säger:

Sexig dräkt.. du borde gå klädd så mer ofta..xD:P

2006-08-27 | 18:31:09
Emmis säger:

Och hur ska jag kunna överleva uten dejj?? saknar dejj redan.. *gråt* vill inte va i skolan... as jobbigt..

2006-08-27 | 23:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback