ännu en dag

Är just hemkommen. Har vräkt i mej alldeles för mycket sött. Usch måste sluta med detta missbruk. Först en damsugare sen några Riesen och efter det värmde jag glögg och åt 3 hela lussekatter (!) Paaniik!  Men äter ju ingen frukost och det sägs ju vara den viktigaste måltiden. Typ för att man inte ska vräka senare på dagen ^^ Haha. Så nu ska jag börja med det ;)
Jo i alla fall är trött på Stinas eviga tjat om sin "Lussevaka" men orka.^^
Jag vill spara mej till helgens utgång :) Faktiskt, men om jag blir bjuden så självklart att jag är på :)
Men just nu ser det mörkt ut. 

Vill verkligen ha lista 

♥ En ny jacka (Everest)
POJKVÄN
♥ En Mulberry Bayswater
♥ Jullov
♥ Nya Jeans (typ Replay)
♥ Utlandsresa
♥ Ännu mera  POJKVÄN ^^

Dagens låt

Coldplay "The scientist"

Over and out / Sofie


Kommentarer
Stina säger:

Tro inte att jag kmr sluta!! får jag ingen nu, kmr det bli ett helt års tjatande.. lovar^^

2006-12-11 | 20:15:08
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se
Sofie säger:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

2006-12-12 | 07:03:07
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback