denna oändliga väntan

Känner mej som ett litet barn som går och lägger sig tidigt för att det fortare ska bli morgon. Men har ikke gått och sussat än, nu när kl är hela 23.20. Men är för trött i hela kroppen för att kunna resa mej härifrån (lata jag) min ursäkt är nötter, chips och romerska bågar haha. Jo men planeringen i morgon är så här då. Först så kommer syster och Theo och väcker mej och jag hoppar in i duschen klär mej julfin och sedan avnjuter en julfrukost med min familj  ^^ . Sen så när kl närmar sig tre så öppnar vi mammas och pappas julklappar och mina julklappar. Efter detta åker vi till morbror Lars och ser på Kalle Anka. Där är mormor kusiner och gammel mormor resp gammel morfar. Trevligt, trevligt! Pratar med min älskade Emma i telefon nu, vi båda har dööö tråkigt. Haha.

GOD JUL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback