Han klarade sig

Det var nog inte bara jag som störde sig på nyhetsrankaren i tv 4 kl 23.25. Haha Nej då! visst var det spännande?? Jag satt där ensam i mörkret mamma hade just gått och lagt sig Tuffi drog sig i soffan på rygg, alltid lika söt. Christer KLARADE det! ^^ Hihi. Nu sitter jag här mätt och belåten, åt paella med STORA räkor. Mycket gott.  Funderar på att ta en sängfösare ^^ haha nej då. Men funderar på att ta en lång tupplur si så där 14 timmar kanske (: För att sedan vänta in julafton med en lång kväll med Bingolotto. Kan det bli långtråkigare, men är typ tradition. Klä granen och städa en hel del. Typ på mitt rum för att förbereda renoveringen (: Och kaninburen det är ju en måste.
 
Var tvungen att skriva av mej som alltid.
Faaan va nice ^^

SOFIE

Kommentarer
Emma säger:

räcker 14 timma?:P hahagud i morgon kommer den stora väntan:P

2006-12-23 | 00:47:23
Stina säger:

Var det bara jag som missade landningen? xD..

2006-12-23 | 10:30:19
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback