jag och facehunter

100076-339'
(bild lånad av Facehunter)

Asså jag bara älskar Face hunters bilder.
Denna är en en favorit denna helg.
För härlig helt enkelt. Vill själv vara lika cool. :)

Theo har just kommit så det blir la pyssel med honom i dag :) Mys..
I morgon blir det skyltsöndag med Stina, Stina H, Olivia kanske Erica förhoppningsvis INTE Emma ^^
Ska ta en massa mysiga bilder och dricka all glögg vi kommer åt :) Som jag ska pryda min julfina blogg med :) Aa fasst glöggen kan jag ju inte bjuda på men bilder ^^
Tänker räkna ner på min blogg ända fram till Julafton :) Ska bli så SKÖNT med JUL

SOFIE

Kommentarer
Emma säger:

hahaha:P snäll du är då:P

2006-12-02 | 16:32:06
Sofie säger:

mm vet :) haha

2006-12-02 | 17:06:41
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Stina säger:

Ball människa:P haha, fast jag tkr inte om glögg

2006-12-02 | 22:07:26
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se
Joline säger:

Bara om du kmr snö så blir de mysigt me jul (:

2006-12-02 | 22:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback