julklappar



♥ Polotröja Hm
Linne Hm

Har vart på julklapps shopping idag mycket folk (!)
Men fick i alla fall tag på allt jag ville ha men ska kanske
köpa något mera till mamma.
Berättar inte vad jag har köpt eftersom mamma kollar här i bland ;)
Har nu till syster, pappa, kompisar, mamma och theo.
Sweet ^^
Emma det som jag har köpt till dej är något som jag vill testa i din lägenhet :)
Blev självklart lite till mej själv också, Kan bara inte låta bli ^^
Polotröjor är jag helt fast för :). Bilderna gör sej inte rättvisa.
Testade jakckan i från Everest, fy vad jag vill ha den.
Men för det första det finns inge snö
Men för det andra billigare efter jul
Men för det tredje finns nog inte kvar i min stl då
Ah panik men ska ha den får la åka runt i hela sverige och få tag på den. ^^
Nej nu blir det vinterkrysset med DARIN "Desire"

DAGENS 2 BÄSTA LÅTAR

1. Nån slags verklighet (Daniel Lindström)
2. Far har lärt mig (Laleh Prinsessor)

SOFIE 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback