snart åker jag



Kvällen till ära ska jag ha på mej mitt secondhands fynd endast 5 kr :)
(Bidde inte den klänningen, hann inte att sy.)
Ska snart åka till Karlstad och gå på öppethus (Foluniversitetet)
Måste sy om klänningen fort innan mamma och pappa kommer, shit.
Jag håller in klänningen på bilden så att ni inte undrar varför jag
ska sy in den. Funderar på att vara sjuk i morgon, är så elak mot alla
uppkäftig och dum ^^ haha. Ska väl ha mens snart eller nått. Men
ändå. Tycker synd om folket som får stå ut med mej.
Mamma hade vart gullig och köpt mej en kycklingsallad och färsktbröd i dag.
Så nu är jag mätter :) SOFIE

Kommentarer
Emma säger:

heheh:D hoppas nu att du gillar linjen:D

2006-12-04 | 16:42:01
j säger:

hör jag i höre eller har du musik på din blogg?;P hur gör man det och vad är det för låt?! MYSIG!

2006-12-04 | 23:10:00
Bloggadress: http://jeeena.blogg.se
Sofie säger:

Maila mej så hjälper jag dej :) [email protected]

2006-12-05 | 06:50:21
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback