suck

Har just kommit hem i från skyltsöndan, var trist med folk men fyndade lite grejer ändå.
Men det är hemligt ;) Jaja. Var i alla fall där med Stina och Stina H.
Men verkade som om Erica och Joline och de andra försvann :(
I morgon blir det karlstad i think om mamma och jag har försonats.
Folkuniversitetet nästa.

mm, liksom ingen mår bättre av att mitt feta arsle pallrar sig till skolan imorrn, minst av allt jag.. så vrf? vrf bry sig om att gå? vrf bry sig om att vakna å uthärda en dag.

Bra skrivet tycker jag :) Älskar dej vännen MÄST av alla på hela jorden.


Kommentarer
Stina! säger:

men det är så ju!!.. tkr verkligen det!.. bläää

2006-12-03 | 21:10:41
Jessy säger:

Nu ska vi se positivt på saker! Lektionerna suger jovisst men alltså försök ha roligt under dem så går det fort. :)
Uthärda skolan, du klarar det.
Inte långt kvar nu. Tänk på hur fort höstterminen gick :D
Kram // Jessy

2006-12-03 | 22:55:48
Bloggadress: http://droptheworstline.blogg.se/
Sofie säger:

Jessy: Men inte så lätt när man går i en sugig klass gillar inte ens tjejerna. Förutom olivia och Stina då ^^ Men ordet uthärda känns så jobbigt vill bara ligga i en säng med 100 kuddar och sova i typ 100 år och bli uppvaknad av en prins :)
Men jo det är ju inte så långt kvar nu im gonna try to see it on the ljusa side ^^
Kramis SOFIE

2006-12-04 | 07:03:59
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback