Usch tvi

För dumma datorer, hela hårddisken har kvaddat men mamma har fixat det nu (: Men hela min musik och bild samling är raderat och det är ju en stor del av mitt liv :( Jo jag vet att det låter patetiskt men what the fuck tog ju fan lång tid att skaffa fram allt. Stina förstår mej i alla fall :) GRÅT :*(
Och ingenting är som vanligt på datorn nu!!! Ahh men jag får la tänka på afrikabarnen ^^
Nej i alla fall Emma sussa här i går, sov till halv 4! Skratt attack!! ^__^ haha.
Amen kan ju inte hjälpa att man är trött eller.
Var i karlstad i går också. Gillar verkligen inte mellandagsreor. Köpte ett linne på rea. Annars så köpte jag ingenting i allt kaos och knuffande. Bara en Everest jacka :) Och lite secondhand. En Fred Perry tröja för 5 spänn :) Och ett rött skärp för 10 kr. Stina köpte ett par fräna byxor också :) HÄRLIGT ^^
Gick på den där make up kursen också, fy fan säger jag bara. Get a new jobb. Hon sög totalt. Gör det inte om du vill se ut som en prickigkorv när du går där i från. Nej usch aldrig igen. Fick i alla fall lite smink för hela 635 kr. Fick lägga till 140 kr själv, så jag får la tänka att det var värt det. Men fick bara två produkter en conseler (Stavning), en foundution och en pensel. Och penseln ska jag lämna tillbaka och byta till en glittereyeliner. För va fan vem går och köper en pensel för 155 kr :S Nej inte min stil.
Nej får la gå och leta bilder och musikfiler som är borta :( Adda mej och skicka. [email protected].
Allt från My chemical romance,  Panic! At the disco jaa ALLT som ni tror att jag gillar!
PANIIIIK....

Nyår??


SOFIE

Kommentarer
Ulle säger:

Var du på någon av konserterna?

2006-12-31 | 12:38:54
Bloggadress: http://ulle.webblogg.se/modebloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback