vaknat

Har just vaknat, kom med fight med mamma förut. Min syster sa att svart målarfärg kostar 400 kr litern och så säger hon att jag bara ska måla en vägg damn heller. Och ha resten röda. Nej jag vill inte det jag vill ha helsvart eller vitt. Men mamma säger att det kommer ta hundra år att måla vitt. Men så får det bli en vägg svart och resten vitt. Annars kan det kvitta. Är bjuden på middag kl 5 hos morbror Lars.
Pratade med Stina hela natten eftersom att hon är hos sin syster i Karlstad. Vi diskuterade om ditten och datten. Om Afrika, Spanien och helt enkelt allt. Hon kommer inte hem förens kl 23 i kväll så det blir ingen stina sofie moments denna helg ^^ haha.
Nej nu blir det tvn, kanske blir det  "American Pie the naked mile" för 3 gången ^^.  

SOFIE


Kommentarer
tina säger:

jag har tråååk..Lisa har dumpat mig för å åka till apoteket..

2006-12-10 | 13:35:53
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se
Sofie säger:

För att köpa snusika saker eller ;P ^^

2006-12-10 | 14:43:58
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback