blod

Just nu vill jag bara äta krossat glas, spy blod, skära av mina hälsenor med ett rostigt rakblad och bara dö av en överdos.
Det känns som att jag har allt, men samtidigt ingenting. Orkar ingenting längre. 
ORKA PLUGGA HELA TIDEN
Var i alla fall på Lucia träning i dag. Kändes bisaarro pointless  kommer nog bli lika sugigt lucia tåg detta år. Synd när det finns så många som sjunger bra :/.
Köpte mej en macka på älvan i väntan på Erik (olivias fars) och efter det stack jag och mamma till Munkfors och handlade mat. Köpte sur mjölk som jag upptäkte efter en så där 8 klunkar xD Tvii.
I kväll blir det House och nappi natti. Försov men inte bara en halvtimme i morse som jag skrev i hela 1h 30 min försov jag mej. Gick ner som vanligt till bussen och såg till min förskräckelse att kl var 8.15 när bussen går 7.15 ah lite panik jag fick då. Funderade på att stanna hemma men jag orkar inte gå och lägga mej efter att jag har sminkat mej och sånt. Så mors fick skjutsa mej. kom till skolan 9 så det va bra tycker jag :).
I morgon är det ta igen dag då. Ska nog ta med mej kudde tror jag. Har en massa håltimmar. 
Ska bara på tk och bad. Men ska försöka klämma in labraporterna lite. Måste ju bli klar med dom, annars får jag ig. Och vem vill ha det?!.  
Ska nog gå och slunga mej i soffan och tvinga fars att massera mej ^^

So long

SOFIE 

Kommentarer
Emma säger:

Hahha:P

2006-11-28 | 20:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback