Dina ögon bränner som en cigarett på min bara hud

Usch, jag är nere på botten igen.
Att kämpa sig uppåt verkar nästan omöjligt.
Dina ögon som fick mig att må så bra bränner
nu som en cigarret mot min bara hud.
Det känns som tusen årsen, tusen jälva årsen!
Jag vill bara gå vidare men det går fan inte.
Jag trodde jag var värd så mycket mer än detta.
Alla jävla ideal & varenda jävla krav trycker ner på.
Nu sitter jag här på botten av en bottenlös brunn
& kommer inte upp, för jag är så jävla trött på
allt där uppe som är perfekt. På dina jävla
ögon som bränner, åt ditt skratt som aldrig tystnar,
på något sätt värderar jag dig & dina krav mer
än alla andra, jag gissar väl att jag fortfarande
tror att vi hade något speciellt...


ORKA MED ALLT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback