Empty Apartment

Jag klarade det! :)
Klarade no provet va inte långt i från vg, men ska göra en inlämningsuppgift så att jag får vg :)
Fick reda på att jag har so prov på fredag också:/ Lett!
Men ska nog ta det ganska lugnt i dag i alla fall :) I morgon är det utvecklingsamtal också! Orka!
Nej något posetivt med livet är väl att kärleken finns :) Men är fortfarande ett tomrum i mitt liv :(
Fy fan va jag vill vara kär, mysa och bara vara helt enkelt :) <3
Nej nu ska jag ta och byta ut mp4 filer till mp3 filer. Laddade hem DARINS nya cd :)
får se hur den låter ^^

100076-300100076-212
(Nått rött i plast ska du få, när du vill att det fort i backen ska gå, till mina tjejer ska få)


Ajökens

SOFIE


Kommentarer
Emma säger:

Får allt gå å ladda ner skivan nu:P

2006-11-22 | 19:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback