En skam..

100076-212
(alltid lika fina) Jag och Stina

En skam att inte svenska folket kan se att Danny är värd
en plats i Idol och att han är den enda som KAN sjunga.
Men jag ska inte klaga jag ringde ju inte.
Men det är bara för att mamma har gjort att man är tvungen
att trycka in nån kod när det är betalsamtal.
Och då blir det ju liksom inte av.
Jag tänker i alla fall inte följa Idol nå längre i alla fall.
Inget kvar att se!
Nej i morgon blir det pyssel (me älskar mer än allt på denna jord)
, kyrkan med mamma och mormor
och på kvällen blir det nog bara mys med mamma och pappa.
Har fan ingen lust med byn. Vet redan vilka som är där.
Inget nytt där inte!
kom på att jag måste skriva att vi va ute på "stan" skulle hitta knappar
till mitt pyssel i morgon. Så vi gick in på Ekorren haha.
Men min syn va bättre än väntat :) riktigt kulig affär detta.
Jag hittade ett par glasögon som jag försökte få Stina att köpa men ikke.
Dumt det stina.
Tänkte själv köpa en väska men dock det så höga priset (50kr, haha) så blidde
det inget köp. Men blidde i alla  knappar för endast 5kr det kallar jag fynd.

SOFIE

Kommentarer
Stina säger:

Tänk att vi alltid blir lika fina på kort..spec jag ^^ eller inte.. ajja,:p

2006-11-04 | 00:06:45
Emma säger:

Jävlaaaa skit!!!!

2006-11-04 | 00:21:49
Joline säger:

Meh sofie :/ Byn!

2006-11-04 | 13:01:23
Anonym säger:

Meh Joline...

2006-11-04 | 14:00:33
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Sofie säger:

Meh Joline...

2006-11-04 | 14:00:37
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Sofie säger:

Meh Joline...

2006-11-04 | 14:00:39
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback