....

100076-280
(Det kallas äkta vänskap! When you keep togheter for ever)

I dag va jag då hemma hos Olivia efter plugg och vi kollade på Saw 3 (Inte lika imponerad)
Spelade inte in film ^^ Mog
Emma kom också <3 Pratade om en massa om KÄRLEK... Eller mäst jag då ^^
Kollade in Idol och Heybaberiba också (FELICIA ÅKTE fuck va gött) ;)
Ska dra till k- staden i morgon och då vette fan va jag ska köpa men funderar på några tights :)
Ska gå och sussilussa nu för ska upp tidigt i morgon, ska lägga mej och läsa zatsy ^__^

SOFIE

Kommentarer
Emma säger:

haha.. du är verkligen kär i kärleken;P asså faaaan säer jag bara mitt hår är brunt nu bara för att jag färgade de:S grååååt*

2006-11-18 | 00:27:51
Jessy säger:

Din lilla unge!
Är du rik eller? :D hahaha.
Var Saw 3 bra? ^^

2006-11-18 | 01:46:03
Bloggadress: http://droptheworstline.blogg.se/
Anonym säger:

Orka IDOL nu när Danny inte är med :P

2006-11-18 | 17:38:01
Sofie säger:

Emma: Aa men jag är KÄR!
Jessy: Ne absolut inte, jag är bara bortskämd ^^
Ne men ska skärpa mej nu! Ne den va inte lika bra som 1an och 2an, va inte ens lik :/
Anonym (Tror att det är Stina): NEJ PRECIS :/

2006-11-18 | 18:15:01
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Stina säger:

Det var inte jag! :P haha.. å du kmr få host*

2006-11-18 | 22:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback