Fint

100076-279
(lånad av stockholmstreetstyle=)

Verkligen älskar allt med deras stil :)
Gillar tightsen, skorna, baskern, klänningarna, halsdukarna, framförallt glasögonen.
Liknar de som Stina och jag kollade på, på Ekorren asså tjejen till högers glasögon.
Ska nog gå och köpa dem tror jag :) Kanske inte använder dem men de är så coola så att jag
bara måste ha dem :) Ska till Karlstad till lördag då SKA jag köpa mera tights och klänningar :)

Måste sy fast en knapp på min jacka, ramla av i morse av stressen ner till bussen :)
Ska ta med mej Saw 3 till Sunnemo i morgon så att vi får lite inspration till våran skräckfilm ;) haha
"Morotsmördaren"
Nej nu ska jag proppa i mej lite pizza :)

SOFIE

Kommentarer
Morotsmördaren^^ säger:

Haha, de kmr bli den bästa skräckfilmen i historien:P.. glöm inte kameran, å nån läskig rekvîsita^^ haha:P tar med klänningen oxå imorrn, om du kan lämna tabax:P:D

2006-11-16 | 20:16:48
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se/
Sofie säger:

Aa Men har inte du kamera?! :)
Har inte frågat mamma om lånet på den än ;S :)
KÄRLEK

2006-11-16 | 20:32:27
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback