Frågor!

100076-253

Snattat/ stulit i en butik som liten? Nää inte vad jag minns
Snattat/ stulit i en butik som tonåring? Absoulut inte
Ljugit för dina föräldrar? Små, små lögner :)
Ljugit för en kompis? Aa nån gång kanske men bara för att skydda någon
Slagit någon: På allvar eller på lek?  Mja kanske båda!
Spottat någon i ansiktet? I sådana fall min syster.
Hällt en drink över någon? Nej men fått en över mej.
Skrikit hora till någon?Aldrig!
Tagit någon drog? Har bestämt mej för att aldrig göra det.
Gått mot röd gubbe? Aa i Stockholm
Kört bil alldeles för fort? Har ingen bil, inte fyllda 18 år än.
Jobbat svart? Nej, men hör gärna av dej om du har ett jobb, haha.
Gjort en polisanmälan? Nope
Blivit polisanmäld? Nää, för vad?!
Ringt 112? På skoj när jag var pytteliten men bara en signal, man är bra dum va!
Dödat ett djur? Bara nån insekt :( jag mår alltid skit efter det.
Varit kär? Nä aldrig, men väntar febrilt.
Ljugit när du besvarat dom här frågorna? Nej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback