Hur fan har ni råd?

Satt och kollade runt på de vanliga bloggarna som jag alltid kollar på, och började tänka hur fan har ni råd med alla grejer? jag har ju knappt råd med ett par märkestrosor och sen har jag inga pengar kvar efter det köpet.
Tror nog att fan 99% av alla ungdomar i värmland bor vid datorn.
För alla de som tror att de har så många vänner och status. Visst fan sitter de vid datorn!
Det är faktiskt inte bara jag!
Tycker fan att sämhället är på väg ner i botten. Ska det verkligen sluta såhär?
Samhället borde satsa mera på ungdomar i alla fall i mitt tycke.
Nej nu ska jag ta min godispåse och sätta mej vid tvn och kolla in "bonde söker fru"
Och efter det ska jag gå och läsa en bok som mamma lånade mej på biblan.
Och sedan somna och drömma mej bort till Stockholm :)

Är det bara jag som är trött på allt?!

SOFIE

Kommentarer
Emma säger:

jag är de med:S Stockholm

2006-11-01 | 20:49:10
Stina säger:

Nej, det är definitivt inte bara du som är trött på allt.. du flyttar ju iaf nästa år.. stor chans att jag kmr göra det.. eller inte.. ajg kmr ruttna bort här.. allvarligt!

2006-11-01 | 20:54:37
Honeydew säger:

hmm...

2006-11-02 | 18:57:44
Bloggadress: http://kirch.blogg.se
Alexzandra säger:

Man tröttnar på alla ställen, så du får nog flytta runt typ en gång per år för att aldrig hinna bli riktigt less på en stad. Men för stunden kanske de funkar..

2006-11-05 | 19:16:54
Bloggadress: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback