james bond och shopping

Var till K-staden i dag med mor och far och kollade på James Bond den nya :)
Riktigt het snubbe den där Bond ;) Hans as får ♥♥♥♥♥ av 5 möjliga ^^
Var också och shoppade på Mitt i city, var i dag öppet till 5 så vi hann handla lite :)
Fick böla till mej pengar till kläder, så nu får jag väl mindre julklappar :/ Men orka bry sej :)
Det utökade sej i garderoben i alla fall :) Behövde tröjor så jag satsade på svarta tröjor till
mina linnen och t-shirtar.  Var nära på att köpa två smycken (Örhängen, armband) 
på Indiska för det var typ ta 2 vi bjuder på den billigaste. Skulle ha gått på 29 kr.
Men så såg jag med ett upproriskt ansikte att på örhängena stod det att de var gjorda av
Elefant ben. Slängde självklart tillbaka dem på en gång!
Köpte en klänning också.
Var till Rojal och fikade också :) Mamma och pappa tog en kaffe och bulle och jag tog
varmchoklad med grädde och ett winerbröd. Så sweet.
Ska fan börja små banta nu till veckan, inget godis förens till lördag.
Och så ska jag försöka inte hoppa över frukost. Sägs ju vara den viktigaste måltiden :)
Ska i alla fall banta så att jag är nöjd med mej själv :) inge Nicole Richie här ^^
Har drömmar om varmchoklad med grädde och Rojal med en nice person och lite kyssar :) Hihi
Nej nu ska jag gå och sussa




♥ Blå klänning från Monki
♥ Svart tröja i från Indiska
♥ Svart tröja i från Vila med gulliga knappar :)

Sleep well

SOFIE

Kommentarer
Emma säger:

Nice;P

2006-11-26 | 22:52:56
Sofie säger:

Jo tack jag vet :)

2006-11-26 | 23:25:10
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Emma säger:

Heheh, de drömmen kommer slå in;P

2006-11-26 | 23:39:14
Joline säger:

Du ska inte banta din nörd! Du är redan smal.

2006-11-27 | 19:27:00
Anonym säger:

Är jag det visste jag inte ^^ Ahh minst 5 kg

2006-11-29 | 20:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback