Kan man sakna någon så mycket? Bara så du vet jag saknar dej!

Har vart i skolan i dag då, blää för skolan. Suuug... ingen mer kommentar.
Har vart med Stina olivia och Erica i dag då trevligt, trevligt.
Fick härlig fotmassage av Ica, tackar :) haha.
I kväll blir det pappa och jag framför tvn får la tvinga han och kolla
på Idol, även fast jag själv inte känner så hårt för det.
Efter som den enda som var BRA åkte ut förra  veckan ,Danny.
Ska gå och sätta på mej mys klädsel nu och efter det så ska jag läsa Elle
tills Idol börjar :)

p.s. Mamma har köpt VÄSKA.. Thii...

SOFIE


Kommentarer
Stina säger:

Jag kolla inte på idol jag.. :P vet inte ens vem som åkte ut.. vem åkte ut? hehe

2006-11-11 | 10:55:07
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback