Utmanad

Jaha nu har man blivit utmanad att visa upp mitt smink av Gossip
Men jag vet ärligt talat om jag orkar det i dag.
Får bli i morgon :) Känner mej helt död just nu, har nog ätit för många kakor^^
Följde med Emma med hem i dag, färgade henne inte. Men vi kollade på 10 orsaker att hata dej :)
Fin film tycker jag.

Jag hatar hur du är mot mej
och hur du klippt ditt hår
Jag hatar hur du kör min bil
och hur du stirrar så
Jag hatar dina stridskängor
och att du mej förstår
Jag hatar dej så att jag vill spy
så att det här rim får
Jag hatar att du ska ha rätt
och när du ljuger så
Jag hatar när du gör mej glad
än mer när du mej gråta får
Jag hatar när du ej är här
och att du inte har ringt mej
Jag hatar att jag inte hatar dej
inte ett dugg inte ens lite grann inte ens något


Ajökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback