10 gruppen!

Längst upp på sidan har jag tänkt att jag ska ha bilder som avspeglar min sinnes stämning just för denna vecka / dag för jag kommer inte på nått roligt att ha där så, så får det bli.  I dag har jag diskborstar som påminner mej om roliga tider haha.



Ska snart på Spinning kl 6 drar jag.
Börjar blir lite smått trött på spinning men det är bra träning:)
Trodde ju att vi slutade tidigt i dag också men Olivia hade visst
hört fel det är nästa vecka. Men ska ta skolkort i morgon :) Haha 
Jag är inte direkt en linslus kan man säga. Jag får värsta ångesten
för fotografen tog sånna där vimmel kort och så tog de kort på oss
JAG vill INTE vara med!!!!!!!!!!!! Hade just stoppat in ett tuggemi så
hoppas verkligen inte att han tar det kortet.
Nästa vecka är det väl den 20 onde då blir det shopping
skor, våg tång, mössa, halsduk, nån rolig sjal och en tröja.
Ojoj hur ska pengarna räcka,
but what the fuck när det är jag som shoppar räcker allt! :)
De har en liten Design butik i Haga i Karlstad (nu menar jag liten)
som de säljer bla 10 gruppen och Marimeko. 
Har hittat en väska på nätet från 10 gruppen som inte skulle sitta dumt
men jag vill hellre ha Mullberry Bayswatern men det är rätt stor skillnad
på priset.
Men det blir nog inget av det får nog ta en djupt andetag och lita på att
mamma hittar en "Sofie" väska i Lissabon :) För jag vill ju ha en laptop också  ;)   
Mycket väsk prat när man heter Sofie, en fattig sofie med dyra väskor i framtiden kanske ^^

SOFIE

100076-162




Kommentarer
Emma säger:

Hahaha.. Diskborste:p

2006-10-11 | 17:05:58
Joline säger:

Man har hört talas om en diskborste och en viss Stina ;P

2006-10-11 | 19:46:17
Sofie säger:

Det lät ju nästan lite snuskigt :P haha

2006-10-11 | 20:04:53
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback