Är man sömnig så är man!

Ska strax klä på mej och gå ner till bussen men jag tänkte att
kanske Emma ville ha nått att läsa i dag. Så snällt av mig! :)
Blir en vanlig dag tror jag hoppas jag för jag orkar inte med
nått stohej. Så det är bäst att ni gömmer er om ni vill stohejja ;)
Vill att denna vecka ska i gå i turbo speed för jag orkar bara inte
vänta på allt ( shopping, fest) Ahh orka liksom ;)
Flummigt detta blev nu då men man hoppas ju att Carlos kommer
och gör min vecka underbar... Nu undrar ni säkert vem Carlos är haha.
Jo ni förstår det är HAN jag vill ha!!! Men han finns ju inte :`(
Hahaha blääääää...
Måste ringa Ale i dag!

SOFIE

Kommentarer
Emma säger:

haha.. Så gulligt av dejj;) mm vill också att denna vecka ska gå fort.. längtar till den 28:p hahaha
Ha de bäst!!!

2006-10-16 | 09:43:52
Joline säger:

Har en låt jag måste skicka dej :D

2006-10-16 | 15:46:24
Sofie säger:

Emma: Mm jag vet mycket gullig :) Vill att du ska vara i skolan... Vill gå med dej i alla dagar :) Men snart kommer jag till dej i k-stad då blir det livat :)
Kyssar

2006-10-16 | 15:58:57
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Sofie säger:

Skicka den då :)

2006-10-16 | 15:59:17
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback