Countries

100076-132
Jag har varit i 6 länder och då har jag minsann bara
98 % länder kvar att besöka men det hinner jag väl ;)
Ska kanske till Holland till Sommarn men blir säkert inte,
ska åka med mamma nånstans också typ till London eller Paris till Våren.
Men det skulle inte vara så dumt med en liten vinteresa till Thailand hähä xD

Ja det har bara vart en helt vanlig dag i dag SOM VANLIGT inget nytt!
Längtar så på att vara kär så jag tror jag går under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skulle vilja ha hjälp med Designen på denna blogg?! Jag vet inte hur man gör? Nån som vet?

SOFIE

Kommentarer
Fredrik säger:

Åh hoppas jag kan åka till Thailand i jul, har planer på det men vet inte än... :) Dit vill jag... och USA... mest USA... haha

Må BRA

2006-10-03 | 18:01:20
Bloggadress: http://freddan888.blogg.se
Joline säger:

Hallå Sofie, du o jag får dra till Thailand i vinter, eller vad sägs ?! ;D Så kan vi spana snygga guys you know, haha.

2006-10-03 | 19:39:02
Emma säger:

thihihi.. jag vill också med då:P haha

2006-10-03 | 20:42:31
stina säger:

ja med..:P xD

2006-10-03 | 21:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback