Domedagen!

Sitter här och käkar yoghurt, känner absolut inte för att
gå till skolan och göra det där förbannade provet.
Kommer vara så himla lättad efter. Jag har lovat mej själv
om jag känner att det gick sugit så ska jag träna 1 och 1 halv h
i gymmet annars bara 1 h :).
Jag kommer aldrig kunna komma in på ett prov och veta allt
det funkar bara inte. Är alltid osäker!
Även fast jag hård pluggade i går... :/ Ahhh
Helg i alla fall efter denna hemska dag.
+ med helg

V Bra på tv
V sova länge
V Leka med mina vänner ;)
V Har tid
V Äta mycket :P haha

V Ja helgen är underbar V

Ha re gôtt

SOFIE


Kommentarer
Emma säger:

Ja de är den verkligen=) hehe!

2006-10-20 | 13:05:23
Stina säger:

Jaaaaa:P . jävla gött å slippa skola, å ja.. hehe

2006-10-20 | 18:05:14
Joline säger:

Hata Första Världskriget !!

2006-10-20 | 22:19:08
sofie säger:

Kan hålla med om det du!!!!!! Blääää

2006-10-21 | 11:04:58
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback