Du är gjord av vingar min vän



Det här vill jag ha nu! Önske saker!

V Klänning i från La Redoute "Sophia Kokosalaki" 1489kr en nyårsblåsa.
V Sko  i från skopunkten 299 kr men vill ha en lägre/högre modell.
V Min absoluta dröm just nu Mulberry Bayswater ca 5000-6000 kr 
V Måste få en laptop till jul MÅSTE MÅSTE + Mulberry väskan.

Ska på spinning senare med Emma ska då också låna hennes våg tång måste ju prova den
och kolla om jag ska köpa mej en egen. vill verkligen ha en sån :) Blir nog en sådan denna månad.
Ser fram i mot i morgon ska bara ligga och slappa som en liten gris i soffan/framför datorn.
Snart ska man flytta också mysigt hihi!

SOFIE

Kommentarer
Emma säger:

hahaha.. datorn är ditt liv;P

2006-10-09 | 23:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback