Hopplöshet

Hur kan en dag vara så tung, förvirrande och hopplös, och en annan så glad, ljus och fylld av glädje?
(Citerat Englas showroom)

Oerhört jobbig dag! Och blir inte bättre hemma för jag måste plugga och det är inte det jag är bäst på.
Fick min (gratis) hårfärg i från Viva på posten :) Lite kul i alla fall.
Har bestämt mej för att permanenta håret efter jag har tagit ut hårförlängningen :`( Haha
Emma frågade på den salongen hon praktiserar på och frågade om det där med permanent.
Hon sa att det inte blir så jätte mycket kortare än vad man har :) Så ska testa med lite afro.
Alltid kul med nått nytt! Gör det hos henne så blir det säkert jätte bra.
Ska gå och ta bort sminket och kanske peela ansiktet och lägga en mask skulle vara uppiggande...
Ja så får det bli

Ha re gôtt

SOFIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback