Höst mys ;)



V Turkos toffla 108 kr
V Rosa toffla 105 kr
V Rosa toffla med tofs 135 kr
V svarta tofflor 81 kr
V Vit toffla med blomma 81 kr

Samtliga tofflor i från (Asos)

Får man inte stor lust att mysa in sig i dessa tofflor när det är så höst ruskigt och kallt ute?
Det blir i alla fall jag ;)
Ska åka till min syster kl 3 och så ska jag till Joline efter tror jag ska ringa och kolla med henne sen.
Det blir partaj i kväll med Emma, Stina, Olivia, Erica J och Joline ska blir riktigt kul.
Men ska gå och ringa till folk nu ha det goddi

SOFIE

Kommentarer
Joline säger:

Guud vilka fina mys-tofflor :D Vill ha, vill ha!

2006-10-07 | 15:33:18
Emma säger:

tihhih.. hoppas att de blir kul:D

2006-10-07 | 16:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback