I think life is great!

Har just kommit hem ska sätta med och spela dataspel nu haha.
Förr så sålde jag jultidningar men har slutat fast mamma säljer till sej själv för
 hon brukar köpa julklappar till folk där haha. Så jag får premierna HAHA fick
 Data spel så ska sätta mej och spela dom nu ;)

Har också fått allt i från www.smink.nu
En rough, ansiktsmask, spegel och en guldpenna typ.
Så jag är rätt lycklig nu haha ska gå och sätta på en mask nu tror jag, efter jag har spelat :P
Lånade böcker också BARA ALEXANDRA och VIVIANNE - är du kär nu?
Men vet inte vem jag ska börja med :S

SOFIE


Kommentarer
Joline säger:

Hallå sofie, dataspel suuger, TV-spel ska de va (:

2006-10-05 | 22:22:56
Sofie säger:

Men om man inte har dataspel då ;S
Haha

2006-10-06 | 06:57:42
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Sofie säger:

Tv spel mena jag haha

2006-10-06 | 06:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback