Jag vill ha dej här på riktigt i natt...

Om 1 h kommer World trade center filmen fram.
Tänkte att jag lika gärna kunde ladda hem den för
att jag skulle på bio på den i går men kom aldrig dit.
Hade brist på pengar och på körkort så jag kom aldrig dit.
Har fått in Rosa bandet där uppe nu :) Stolt^_^ Men jag fick hjälp.
Denna vecka kommer bli jobbig för jag har mycket att göra i skolan.
Hemkunskaps praktik prov på tisdag och så har jag so prov på
fredag. Under 1800 talet och förstavärldskriget! kommer inte att klara det.
Skärgårdsdoktorn är i dag också whiiii.
Min dag kommer att bestå av att jag ska städa mitt rum och väldigt noga
för annars tycker mamma att det är meningslöst :P

Vill bara tacka mina vänner för att ni finns där, TACK!
 
Me want sånna!
V 40 kr asos

SOFIE


Kommentarer
Jessy säger:

Tack, du får ursäkta om den liknar din men jag blev inspererad av din :D hoppas det är OK?

2006-10-15 | 19:32:05
Emma säger:

tihih.. :)

2006-10-15 | 19:44:21
Sofie säger:

Ja det är helt okej, kul! :D Hihi

2006-10-15 | 21:19:58
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback