Måne och sol...

Har bestämt mej för att färga min vita jacka till svart. Kan inte fatta mej själv varför jag köpte mej en vit jacka för 800 kr som jag inte trivs med. Så det blir att köpa färg och kanske knappar får se för kanske är det snyggt med en svart jacka med vita knappar vem vet :S.
Vill verkligen inte till skolan i dag måste nog va det jobbigaste i mitt liv just nu, att gå upp på morgonen.
Fuck va jag ska gå och lägga mej när jag kommer hem men först måste jag göra matteprov :( Gahhh
Är det bara jag som känner att när man har mycket att göra då skiter man i allt!?...
Ska klä på mej och gå ner till bussen nu. Orrrka..

SOFIE Ha re gôtt

Drömmde verkligen att jag fick en i natt :)

Kommentarer
Anonym säger:

Angående: "Är det bara jag som känner att när man har mycket att göra då skiter man i allt!?..."
Va tusan, jag orkar ingenting, ! somnar tillochmed på lektionerna i skolan XD

2006-10-17 | 17:21:27
Sofie säger:

Nej jag orkar inte heller borde finnas något bättre än att vara i skolan xD

2006-10-17 | 18:24:10
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback