Modellkontrakt

100076-130Sitter här igen bänkad framför datorn ingen är inne så det är lite törrt.
Jag gick upp för tidigt för morfar ringde (han hörde inte vad jag sa) och då kunde jag inte somna om.
Ska snart gå och ducha och göra i ordning mej för jag ska till min syster sen.
Men har tänkt lite på att söka som  reklammodell för då har man ju inte lika stora krav på sej som om man blev fotomodell.
Mormor tjatar ju hela tiden att jag ska söka (typ för att jag är lång) Fast jag tycker inte att jag är så jäkla lång skulle vart bättre om jag var typ 180 cm lång.
Har inte utseendet med mej  heller så :(
Jaja ska gå och fixa till mej nu

SOFIE

Reklammodeller
Ett porträttfoto.
Helfigurfoto i sommarkläder.


Kommentarer
Emma säger:

Du skulle visst passa som det:D Du är jätte fin gumman!

2006-10-01 | 12:13:03
Joline säger:

Finns ingen vackrare än du, Sofie!

2006-10-01 | 22:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback