Ni skulle se mej DANSA ;) mohaha

 Sitter här bänkad framför datorn kl är 02.23 och jag är INTE trött.
 Pappa kom just och sa till mej att jag inte skulle bete mej som
om det var dagen ^__^ haha rolig han.
Var i Byn i kväller/natter och det var ju som alltid rätt skojsigt men
Stina kommer att ångra sej så fucking much Joline också, kanske
mer. :/ HAHA Nera
Vill ha pojkvän tänk va skönt att bara gå och lägga sej i sängen och
bara mysa och somna på hans arm nawww* VILL VILL VILL
Nej ska gå och sova kl närmar sej 3 och det är en ny dag i morgon och
jag ska försöka inte sova bort hela dagen.
Föresten mamma hade köpt PUCKO åt mej :)
Skit gott ^__^

SOFIE

 Skulle va skönt med lit ansikts mask i facet nu blir nog i morgon ;)

Kommentarer
Joline säger:

Jag ångrar mig megamycket :/

2006-10-08 | 13:12:01
stina säger:

De gör fan ja med.. bläää.. va tänkte jag på- eller tjaa, haha jag tänkte nog inte alls..xD

2006-10-09 | 20:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback