Pyssel "Bio"

I dag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag ska i alla fall pyssla lite med en bok som ska bli mitt nästa projekt, ska bli kul (Ni får se bilder sen om den blir klar asså utsidan). I kväll blir det kanske Bio men vet inte :S Men jag vill!
Funderar på om jag Stina och Olivia ska sjunga på Emmas mammas fest för det skulle ju vara en kul grej men jag vet inte om vi vågar haha. Men i så fall blir det nog "En kväll i juni" kul låt är detta ;)
Kan det inte bara bli fredag igen för jag måste köpa grejer på www.asos.com och www.nelly.se har hittar jätte många fynd där måste bara beställa. Får ju inte pengar förens då!
Nu har jag fått in min webcamera whiiii lycka*

Ha re gôtt värmlänninger ^__^

Kommentarer
Joline säger:

Jag tycker ni ska sjunga (:

2006-10-15 | 13:34:05
Sofie säger:

Nja det vet ja då inte. För dej går det ju inte att lita på för du är ju döv :P haha

2006-10-15 | 17:12:27
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback