Rosa Bandet ;)

100076-157


DAGENS OUTFIT:

V Mys kläder (för att jag är ledig)
V Everest jackan (ner till brevlådan) med Rosa Bandet.

I går gjorde jag och Stina en runda på "stan" i Hagfors och köpte oss en varsin hårfärg och ett Rosaband. Jag tycker att alla borde slå till med ett Rosaband för att stödja bröstcancer forskningen.
Så himla billigt (20kr) för att ge forskarna en chans att försöka utrota cancern.



Kort på mitt rum

Bild 1: Min bokhylla/allthylla, där har jag allt som man kan samla på sig.
Bild 2: Min älskade stereo 
Bild 3: Min säng som är rakt på golvet ^^ haha, tvn och alla min älskade röda grejer   

Rätt så städat för att vara mej haha ^^




Kommentarer
Jessy säger:

Det där med Rosa Bandet lät bra, vart kan man få tag på sånna? (a)

2006-10-10 | 16:39:47
Sofie säger:

På Apoteket :)

2006-10-10 | 17:05:15
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
stina säger:

fint de blev..:D rosabandet äger!!!

2006-10-10 | 18:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback