SOMMAREN

Har just kommit hem i från Spinningen ska strax ducha och sen blir det LOST
Vad tror ni att det igentligen händer på den där ön? Skulle vlija ha förslag?! :)
Gjorde ett litet test på mej själv där nere haha ^__^

 
Såg att Isabell på Äntligen hemma hade denna mössa i från "Rules by mary" väcker verkligen ett HA begär

Vad gjorde du i sommras sommaren: Jag var i Turkiet, gbg, sth och på Arvikafestivalen. 
Svär du för mycket: Jo fan det gör jag nog.
När duschade du senast: Ska ducha strax.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta träningsbyxor.
Vilken låt lyssnar du på just nu: En ballad om vintern
Vad är bredvid dig just nu: Skrivaren! ellr vadå?!
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Trä
Vad var det sista du åt: Pankakor
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Whit the man i love
Har du en lavalampa: NEJ
Hur är vädret just nu: Rätt kallt tro jag
Vad gjorde du igår kväll: Bloggade och kollade på tv
Vem pratade du sist med på telefon: Stina 
Vad gör dig glad: Shopping vänner och familjen + djuren
Vart skulle du vilja du åka: Paris, London och Italien
Vill du ha barn: Ja 2
Vad ska dom heta: Marsello och Emilia




Kommentarer
Emma säger:

Hahaha...

2006-10-12 | 09:49:49
Fredrik säger:

Jag svär fan också för mycket...

Må BRA

2006-10-13 | 13:11:35
Bloggadress: http://freddan888.blogg.se
sofie säger:

Hehe :P

2006-10-13 | 15:28:17
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback