Ta min hand, jag följer dej...

Lottes Kommentar till Asplund:

V -  Oh how old is this school?!
V -  I dont know! 100 år kanske ;)
V -  My school looks like a castle, very big.
V -  What! I think im going to move to Holland.

Kan det vara mer lodisaktigare i Hagfors.
Asså gud va jag klagar :) 
I holland får man t.o.m köpa ut vin/öl och röka hach.
Ska absolut åka dit till sommaren haha.
Är trött på att prata engelska nu speciellt när jag suger hårt.
Var hemma hos Emma förut och testade ut kjolar vi ska ha
på lördag. Men jag bestämmde att vi skulle ha matchande
kläningar i stället. Svarta slimmade klänningar med spets
och rosett. Testade också en hatt som var rusligt ful haha
svart med svart nät .Bild kommer.
I morgon ska jag vara Sutto vakt också. Puckade jag!
Men får väl träffa Joline i alla fall :)
Missar IDOL :`(




V Skulle vilja köpa med en ny jacka och en siden sjal
    Men blir nog en titt på en seconhand butik till måndagen.
    Dessa sjalar där ovan hittar man på TRADERA


Jessy : Självklart! :)


SOFIE


Kommentarer
Emma säger:

hahahaha...

2006-10-26 | 20:10:59
Jessy säger:

Hon (Lotte) tyckte Offer var het minns jag nu! I Parken en gång! :D:D

2006-10-26 | 21:32:38
Joline säger:

Ja, att träffa mig är ju alltid kul ;D Haha! Fan vad puckade vi är att säga ja till o vara zutto-vakt ;O men men. ÄLSKA

2006-10-26 | 21:34:31
Sofie säger:

Jessy:
Ja det gjorde hon ja :) haha

2006-10-26 | 21:56:10
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se
Sofie säger:

Joline:
Ja alltid :)
En gång puckade alltid puckade :P

2006-10-26 | 21:58:16
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback