Tråkigt :(

Har gjort omprovet nu, lycklig :) klarade det!
I dag händer inget särskilt eftersom jag har slutat spinna
typ, tränar bara en gång i veckan nu.
Har inte råd med nått mera än det :(
Sitter och kollar lite på blocket vill så gärna ha en laptop
måste tjata mera på det alltså för familjen tycker att jag tar för stor
plats vid "deras" dator och jag är trött på det tjatet :P
Jag är så trött på mitt oglamurösa liv så jag tänker belöna mej med en
Mulberry Bayswater :) i slutet av månaden.. Haha tro det eller ej!
Måste ta mera bilder för det börjar bli en tråkig blogg detta.
Men jag har ju inte vart och shoppat på evigheter.
Men till helgen SKA mamma med...
Eller så blir det på höstlovet får se men jag måste komma bort i alla fall.
Kommunens lilla gymnasie skola kom och informerade oss om deras skola
och försökte låta så negatava de bara kunde om Karlstad.
Va re bara mej de inte lyckades ändra runt i skallen på?
Lät inte så kul att göra raporter om majs hahahaha.
Va bara tvungen att skriva av mej lite :)

SOFIE


Kommentarer
Emma säger:

haha... skräll att de är negatvia mot andra skolor... Skit kommun säger jag bara! Döööööö!!!

2006-10-18 | 09:47:06
Jessy säger:

Mawha! Mig lyckades de inte omvända till deras sida, jag är fast besluten på Karlstad! ^^

2006-10-18 | 21:55:20
Sofie säger:

De kommer att gå en stor förlust de jäklarna :)

2006-10-19 | 06:49:23
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback