Vi har bara varandra..

Ett ord är verkligen det  svårt?! jag orkar bara inte med det!
Var hos Sarah i går (syster) Jag fattar inte hur 2 människor kan
vara så olika som jag och Sarah men ändå så lika.
Lika puckade när vi tänker! Haha
Ska leka med Emma i dag hon hade några nya leksaker som vi
ska testa ^^
Min farbror kommer snart och hämtar min älskade Zenta och jag kommer
inte få se henne på en vecka snyft :`(
Ska ta in kanin buren sen också för Shakira fryser rätt mycket om nätterna nu :/
Hon måste nog vara den tamaste kaninen on this planet . Sitter liksom på mej i min säng och 
käkar popcorn och kollar på teven. Älskar.
Och Pelle han älskar maten mjau han han är en speciell katt folk säger att katter har en speciell 
dragning till mej.
Och Tuffi henne ska vi inte ens prata om hahaa den galnaste hunden och mysigaste.
Om ni tycker om hundar som är spritt galna kan ni komma till mej och leka med hennes elefant haha.
Om ni undrar varför jag skriver om mina älskade djur så är det för att jag satt och kolla på
"Den otroliga vandringen" och är mycket upprörd *gråt *
HAHA..

SOFIE

 Skulle vilja ha på mej i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback