Vintern närmar sig...

HELT KLART BÄSTA LÅTEN
V
Veronica Maggio - Ballad om vintern / Får en att längta tillbaka till sommaren!

Var kusligt kallt på vägen hem i från skolan så jag längtar
verkligen tillbaka till sommaren på playan och glass
varenda dag sova hur länge men vill och att  bara vara.
Ska snart på spinning (Joline: jo ja vet) ska bli jobbigt.
Sen kommer Emma hit och hjälper mej med webcameran
och så blir det IDOL (Men Dannny ;) Och självklart Hey bababeriba.
Ska se på skräckisar också för det är ju fredagen den 13 onde :) Kusligt ;O
Blir nog shopping på höstlovet som är om 2 v. Orka vänta men jag kan ju shoppa
på nätet också rea överallt ju ;) Emma sa att jag skulle få 500 pix om jag hjälpte
till på hennes mammas halloween fest ska bli mycket kul speciellt att klä ut sej :)
Sånt gillar jag mycket.
Nej ska kolla om jag får in den där jäkla webcameran nu ^^

 V WESC Väska i från www.nelly.se på rean där 140 pix :) Ska helt klart bli min ;)


SOFIE

Kommentarer
Emma säger:

haha.-- de ska bli skit kul:P

2006-10-14 | 20:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback