You aint beautiful ;)

100076-139100076-138

Chanel väska i från www.Lauritz.com
En riktigt mysig väska som jag få habegär av man vill liksom bara hänga den på armen
på en gång. Skulle passa perfekt på mej ;) haha

I dag blir det Spinning och mys i soffan med Idol och Hey Baberiba the best show in the world HUMOR^^
Har absolut ingen lust att gå på spinning i dag vill jag bara ligga hemma i soffan/sängen och käka ALLT ;P
Haha.
Gå in på http://larsnyborg.blogspot.com och läs om min morbrors intressanta Center liv. 
I Onsdas skrev han en rolig historia Haha :)
Jag tycker att det är så jobbigt att lägga in bilder på datorn så det blir inte så många outfits men tog i alla fall kort på onsdan 



V  Svarta cheap monday jeans
V Röd mysig oversized tröja som jag snodde av mamma ^^

BÄSTA MUSIKEN DENNA VECKA!

1. Panic! At the disco (I write sinds not tragedies)
2. Oasis (Wonderwall)
3. Veronica Maggio (Gå nu)
4. Fergie (London bridge)
5. Michelle Branch (You get me)

Ja det var nog allt från mej i dag ska försöka bli bättre på att ta bilder framöver : S

SOFIE


Kommentarer
Emma säger:

haha.. ja de tycker jag verkligen _:p

2006-10-06 | 16:17:49
Sofie säger:

Bläääääää :P

2006-10-06 | 16:22:20
Joline säger:

Sofiiiie! jag är i behov av nya braig musiiik. du bör skicka det till mig inom en snart framtid :) väldigt intresserad av att få höra "Panic! At the disco" som alla tjatar om ;P

2006-10-06 | 19:14:03
Sofie säger:

Ja nu har du fått den din gurka ;)

2006-10-07 | 11:58:09
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback