Asos

)

Hajjoj alla männikor, sitter hemma hos Emma orkar inte sova för jag har ont i halsen och kanske lite feber :/
Ska hem tidigt för jag ska fira pappsen :) Tåårta...
Emmas katter är jävligt påå :P haha mys. Har nog mysat me dom hela natten :P
I går va Stina och Olivia här också skulle kolla på film men vi orka bara inte :p haha.
Sepe barn värreee..
Väskorna där uppe kommer i från www.asos.com de har jätte fina grejer ;) Och billigt är det också.

Vad jag längtar efter dina
trygga starka armar,
vill känna dom omsluta mig nu.
Vill kunna luta mitt huvud
mot ditt varma bröst
och höra hur ditt hjärta slår
Jag vill känna din andedräkt mot mitt hår,
hur du ger mig syre.
Jag vill känna dina läppar mot mina,
känna all passion du har.

Vill låtsas att du är min för en liten stund <3

Nej ska försöka få lite liv i Emma :P

Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback