Beckmans en skola för mej ;)

Mode

Alltsedan starten 1939 har Beckmans modelinje varit Nordeuropas i särklass ledande och mest prestigefulla skola för avancerad modedesign – en utbildning med mycket höga krav.

Halloj, sitter här och kollar runt lite på skolor. Jag vill helst av allt i hela livet bli en Stylist!
Nu när vi ska söka till Gymnasium ska jag självklart välja nån Design linje. Men drömmen är att komma in på Angered i Göteborg och läsa Design och personlig stil. But my betyg kommer inte hålla för 5 öre /:
Ja men i alla fall och efter det ska jag gå Beckmans men det är nog bara en dröm. Haha.
Asså de som känner mej måste nog bara va så trötta på allt tjat om detta men jag orkar inte vänta längre.


100076-63
Ska gå och ducha nu men skriver mer om vad som hände i går... ;)

SOFIE


Kommentarer
Emma säger:

Tjata på du:p tihih

2006-09-10 | 15:58:07
Bohemica säger:

Ja, min dröm med...vi kanske träffas! Kram!

2006-09-11 | 16:04:08
Bloggadress: http://bohemica.blogg.se
sanna säger:

låter hemskt roligt med design! :)

2006-09-11 | 16:46:07
Bloggadress: http://spaderdam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback