Du är en vacker person..

Halloj, asså jag måste fan ta och hitta på nått kan ju inte sitta här hela dagarna. Ahh..
Måste gå ut och gå nu eller nått i alla fall pallar inte detta /:
Get a grip on youre life Sofie you cant go on like this.
Kommer bli lönnfet haaha,, ;P
Ne hej då rövhål :P skojj :O ^^


 My shoe!!!!





Varje gång tittar jag mig omkring,
Ifall jag kommer att få se dig.
Du med ditt gulliga leende.
Mitt hjärta slår med en hammares slag i bröstet.
Jag är rädd att det ska slå sönder bröstkorgen på mig.
Mitt hjärtas slag för dig.
Mina ögon är ohjälpligt fastklistrade vid dig,
Följer varje steg du tar, och varje rörelse.
Beundrar ditt sätt att vara som du är, att vara du!
Du är så mycket mer än alla de andra.
Du är den som märks, varför vet jag inte.
Det bara är så.
Du har något speciellt, som ingen annan har.
Och jag hoppas att de aldrig tar det ifrån dig.
Säger någon något till mig då du är i närheten, så fångar mina öron inte upp det.
Allt är fokuserat på dig.
Jag önskar att du skulle se mig,
Verkligen se mig!
Inte som en i mängden, utan se mig som jag ser dig.
Men det gör du inte, du vet nog inte ens om att jag existerar.
Du vet inte ens om att du äger mitt hjärta ´

Till en viss person <3

Kommentarer
Anonym säger:

;) .

2006-09-13 | 19:18:41
Anonym säger:

jag tar åt mig .

2006-09-13 | 19:18:54
Sofie säger:

Vem är det som tar för sej? Hehe

2006-09-13 | 21:08:00
Emma säger:

inte jag:P säkert Stina=) moahaha... Vi alla vill bo i Stockholm! så nu är den här bloggen stämplat med detta:P mohaha makt

2006-09-14 | 12:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback