Everywhere..

100076-91
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket (nalle puh)

Sitter här och chillar lite eller mycket, borde träna på no men jag orkar inte :/
Hade sån jäkla lust att åka till mitt i city i dag men moder och fader hade inte samma tycke som mej :/

Längtar till helgen och bort i från skolan. Gick helvete på matteprovet för mej ska fan skita i matte föralltid om man kunde göra det för så skulle jag vara först på den listan ;)
Har jätte stor längtan för Emma så jag tror jag dör ungefär som man kan längta hem i bland ^^
Vi slutade dagen i skolan med att alla 9 or va i gropa och typ gav diplom till dem som vann skolmästerskapet. Grattis Erica ^^
Min helg är planerad så här först mormor på lördag typ hela dagen med kusiner och allt som har med släkt att göra :/
Sen på söndag SKA jag till
k-stad.
Sen resten av veckan Prao på Konsum i Sunnemo :) hähä
Nej ska fan
VG no provet i morgon annars så ska jag slår jag vad om att jag gör något drastigt ^^
Så måste
gå och plugga nu och verkligen försöka hålla fokus på det men HAAAAALLLLÅÅ Sofie
you suck on that  xD
Sen är det väl Idol som jag BARA MÅSTE se.

Nej ha det toppen i kväller ^^



Kommentarer
Bajskorv säger:

JAg hatar No....... har inte tränat ett skit än..

2006-09-21 | 18:33:06
Anonym säger:

Du är så hilma fin , du är en sån man drömmer om :$

2006-09-21 | 19:36:01
Emma säger:

saknar dejj otroligt mycke!!! Du skulle adlrig komma in på mitt i city idag:P as mycke folk:P

2006-09-21 | 21:35:27
Sofie säger:

Öh drömmer om??!! vem ? hehe

2006-09-21 | 22:00:21
Anonym säger:

:/ vill !

2006-09-22 | 16:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback